17 Aralık 2011 Cumartesi

Fedora 16 üzerinde Gnome-shell-extension-pomodoro çalışıyor

Gnome-shell eklentisi olan pomodoro Gnome3 için harika bir eklenti.Eklenti pomodoro tekniği ile kolayca pomodoro saatini panelimize ekliyor.



Resmi paketi fedora 16 üzerinde kurdum.Ancak çalışmadığı anladım.Bu konu hakkında araştırmaya başladım.Hem eklentinin ne olduğuna dair bir bilgi için hemde neden çalışmadığına dair araştırma sonucunda Gnome sürümünün bir kaç ay önce desteklemediğini ve Fedora 16 içinde hala desteklenmediğini gördüm.

Sonrasında Bugzilla listesinden şu burdaki hata raporunu takip ettim.
 Çözüm olarak Github repo 0.5 sürüm veya burdaki resmi olmayan paketi indirdim. Bu  zaman içerisinde hata giderildi.Artık güncelleme sonrasında pomodoro eklentiside çalışır hale getirilmiştir.Bu konu hakkında çalışma yapan yaderv 'e teşekkür ederiz.



Teşekkür Ederim.
Onuralp SEZER
Fedora Ambassador